Hodně z vás má jako hlavní cíl ubrat váhu, rýsovat, zpevnit. Ektomorfové a ektomorfky ale čas od času chodí s tím, že ač jedí co mohou, ne a ne nabrat.

Spolu s kvalitním složením jídelníčku a tréninkovým plánem se dají dělat zázraky i v tomto směru 🙂

Autor skvělé knížky No Meat Athlete Mat Frazier dopoučuje vlastní recept, který veganizoval z knihy The 4-Hour Body. A nabral i díky němu své kila svalů 🙂

Má skvělý název, tak ať vám chutná <3

VEGAN FAT SHAKE

domácí mandlové mléko 350 ml

(ideálně domácí) burákové máslo 2 – 3 lžičky

lněné semínko 1 lžička

kokosový olej 5 ml

olej ze lněných semínek 5 ml

chia semínka 2 lžičky

odměrka vegan proteinu (za sebe doporučuji Sunwarrior, ale každý podle svých chutí)

maca 1 lžička

banán 1 ks

vanilkový extrakt 1 lžička

mladý ječmen 1 lžička

Vše umixovat a konzumovat ideálně jako gainer po tréninku. Pokud nesportujete, můžete samozřejmě zkoušet zařazovat i bez tréninku, ideálně jako snídani nebo svačinu.

Hezké vegan zdravé nabírání!